tag:blogger.com,1999:blog-4705375765272929717.post1635198153797895978..comments2023-05-28T15:57:16.228+02:00Comments on WYZNANIA BIBLIOFILKI: Moje ulubione filmyJulkahttp://www.blogger.com/profile/09940275128187046938noreply@blogger.comBlogger10125tag:blogger.com,1999:blog-4705375765272929717.post-430675666301766002014-02-06T18:47:38.622+01:002014-02-06T18:47:38.622+01:00Titanic... Nigdy szczególnie nie podbił mojego ser...Titanic... Nigdy szczególnie nie podbił mojego serca. Może dlatego, że zamiast płakać, wolę happy end, nawet jeśli dość głupawy i pretensjonalny. No cóż. <br />Za to 'Opowieści...'! Kocham, kocham i jeszcze raz kocham! Pamiętam, jak dostałam książki na któreś urodziny, od tej pory czytałam rzecz jasna kilka razy, a płyty z filmami trafiały na półkę zaraz po wydaniu ('Księcia Kaspiana' i 'Podróż...' mam nawet zaliczone na dużym ekranie :3). Wszystkie ubóstwiam, bo mimo sporej niezgodności z książką (niewidocznej w pierwszej części, ale za to w trzeciej - bardzo), genialnie oddają całą magię Narnii <3<br />Kevin... Kevin jest zarezerwowany na święta, po prostu :p<br />'W pierścieniu ognia' również na dużym ekranie. Od tamtej pory jeszcze nie powtarzałam, a to dlatego, że uwielbiam się katować czekaniem na oryginalne DVD :3 Niemniej, oczywiście, mistrzostwo świata. Już nawet nie chcę myśleć o 'Kosogłosie', bo przechodzą mnie ciarki i uświadamiam sobie, że zapewne jeszcze sporo na niego poczekam...<br />Hahahahahahahahaha, 'Tylko mnie kochaaaaaaj' <3 ten film jest taki uroczo głupiutki... Ale i tak go kocham. Oglądam go praktycznie od dziecka, i jeszcze mi się nie znudził ;) Podobnie jak 'Listy do M.' zresztą.<br />No i cudowny, cudowny, cudowny Harry <3 <3 <3 Tak, wiem, ekranizacje nie są idealne. Ale są! Oczywiście obejrzane po milion pięćset sto dziewięćset razy każda xD One są genialne same w sobie, choćby dzięki temu na czym są oparte :D<br /><br />Moje ulubione filmy...? Dorzuciłabym oczywiście Tolkiena pod każdym możliwym tytułem, tj. wszystkie 5 dotychczasowych filmów, Madagaskar, parę bajek Pixara i jeszcze trochę innych, ale nie zaczynam wymieniać żeby o niczym nie zapomnieć ;)Scathachhttps://www.blogger.com/profile/04608518749431210465noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4705375765272929717.post-6369314288786003902014-02-04T15:53:25.085+01:002014-02-04T15:53:25.085+01:00Oj, ja z kolei najpierw przeczytałam książki, pote...Oj, ja z kolei najpierw przeczytałam książki, potem oglądałam filmy (oczywiście jeśli chodzi o "Harry'ego Pottera"). Z kolei uważam, że dzięki temu, że najpierw poznałam magię książek, to filmy oceniam mniej krytycznie. Oprócz mojej ukochanej "Czary Ognia", która dla mnie obok "Więźnia Azkabanu" jest najlepszym filmem z tej serii. A generalnie trudno mi ułożyć w określonej kolejności moje ulubione filmy, ale na pewno na tej liście znalazło by się: Wszystkie części "Władcy Pierścieni", "Grease", "Blow", "Zielona Mila", "Ojciec Chrzestny" (jak na razie tylko część 1 obejrzałam, ale niesamowite na mnie zrobił wrażenie), "Hobbit: Pustkowie Smauga", "W pierścieniu Ognia" (różnica między grą aktorską w pierwszej i drugiej części jest kolosalna! Moim zdaniem w pierwszej było okej, ale bez szału. Natomiast druga to jest miazga. Jennifer oczywiście powaliła mnie, ale to Josh Hutcherson zrobił największy krok do przodu. No i nie wspominając już o innych aktorach, postarali się na 5+ i oddali całe swoje serce temu filmowi) oraz coś z polskiej kinematografii, czyli wspomniane przez ciebie "Listy do M" oraz "Sala Samobójców". "Tylko mnie kochaj" również mogę zaliczyć do moich ulubionych filmów. Ale ja generalnie mam to do siebie, że prawie każdy film oglądany przeze mnie jest świetny, widocznie mam słaby gust haha. Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/07809936452428320240noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4705375765272929717.post-41497349111132677632014-01-31T17:16:10.346+01:002014-01-31T17:16:10.346+01:00'Tylko Mnie Kochaj'! Jeju, wreszcie ktoś, ...'Tylko Mnie Kochaj'! Jeju, wreszcie ktoś, kto też kocha ten film. Kojarzy mi się z dzieciństwem, ostatnio oglądałam go kilka lat temu i chyba muszę to nadrobić, koniecznie. Michalina jest taka urocza ♥<br />Co do mojej piąteczki, hmm... Umieściłabym tam na pewno "Hobbit: Pustkowie Smauga" i "Mamma Mia!" ♥ Do tego też "Les Miserables" mogłabym oglądać w kółko. Wszystkie części "Władcy Pierścieni" (tak, liczy się jako jeden!) które oglądałam tyle razy, że pamiętam już na pamięć, i chyba WPO ♥ Moja piątka. c:werkahttps://www.blogger.com/profile/14118156481116666244noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4705375765272929717.post-89496025386520863862014-01-30T20:30:03.056+01:002014-01-30T20:30:03.056+01:00Titianic ♥ Kevin ♥ WPO ♥ Listy do M. ♥ I jeszcze &...Titianic ♥ Kevin ♥ WPO ♥ Listy do M. ♥ I jeszcze "Mamma Mia!" ♥♥♥ Te filmy mogę oglądać w kółko i nigdy mi się nie znudzą, a zwłaszcza ten ostatni! :) Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/13669846155320415582noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4705375765272929717.post-23667271645097898772014-01-30T19:04:56.704+01:002014-01-30T19:04:56.704+01:00Harry oczywiście, mimo wieku i już na zawsze (choć...Harry oczywiście, mimo wieku i już na zawsze (choć wolę książki, zawsze są lepsze niż filmy). Muzyka z filmów o Harrym jest cudowna, można słuchać na okrągło:), a oprócz tego Titanic, Masz wiadomość, Przeminęło z wiatrem, Bezsenność w Seattle:) Beti G.https://www.blogger.com/profile/15113430057620771018noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4705375765272929717.post-65245506810262158662014-01-29T15:53:34.711+01:002014-01-29T15:53:34.711+01:00TITANIC - kocham, kocham, kocham! Absolutny fenome...TITANIC - kocham, kocham, kocham! Absolutny fenomen, zawsze płaczę jak oglądam, takie cudo, aż zapiera dech w piersiach. <3 Oczywiście zawładnął moim sercem. *.*<br />Natomiast KSWD, WPO, HP - też uważam za fantastyczne, jednakże WPO troszkę mniej, mimo wszystko papierowa wersja jest lepsza. :> Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/12938684429471731747noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4705375765272929717.post-83873190519035219532014-01-29T14:42:59.773+01:002014-01-29T14:42:59.773+01:00Ja poza bajkami Disneya, które uwielbiam kocham te...Ja poza bajkami Disneya, które uwielbiam kocham też Igrzyska Śmierci (obie części), Titanica (a jakżeby inaczej!), Szkołę Uczuć i Pana od muzyki (polecam!)Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/11773071986203579361noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4705375765272929717.post-82531535972196775412014-01-29T14:37:00.493+01:002014-01-29T14:37:00.493+01:00Uwielbiam wszystkie filmy, które wymieniłaś, ale g...Uwielbiam wszystkie filmy, które wymieniłaś, ale gdybym musiała wymienić WSZYSTKIE które kocham to byłoby ich conajmniej tyle ile książek xD W każdym razie zestawienie bardzo ciekawe :) Pozdrawiam i zapraszam na nową recenzję: http://czytanie-i-ogladanie.blogspot.com/Olahttps://www.blogger.com/profile/01094612701081698224noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4705375765272929717.post-81803963748262806742014-01-29T13:49:15.945+01:002014-01-29T13:49:15.945+01:00W pierścieniu ognia, Harry Potter, Charlie, Bajki ...W pierścieniu ognia, Harry Potter, Charlie, Bajki Disney'a :3, Pierwsze trzy części Shreka (czwarta do mnie nie przemawia, ale na pozostałych trzech zawsze się śmieje, mimo że znam na pamięć filmy), Epoka Lodowcowa (Pierwsze część jest dla mnie najlepsza), Marzyciel <3, Ani z Zielonego Wzgórza nie lubię :p (Ani książki ani filmu, uhuhuhu :3), Wielki Gatsby (ekranizacja z 2013r.), Avatar, Hobbit (obie części), Gladiator, Odlot (Kocham). Troszkę się tego nazbierało, ale do tych najczęściej wracam :3 Patrycjałkęhttps://www.blogger.com/profile/10644133772749072315noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4705375765272929717.post-1745488766956102492014-01-29T12:47:09.125+01:002014-01-29T12:47:09.125+01:00Masz takie same ulubione filmy jak ja! Tylko, że j...Masz takie same ulubione filmy jak ja! Tylko, że ja dodałabym jeszcze ekranizację Ani z Zielonego Wzgórza i 3 części Step Up. :))Alexandrahttps://www.blogger.com/profile/08009484153286346188noreply@blogger.com