środa, 25 lutego 2015

Dreamsowe zapowiedzi: "Kroniki Tempusu. Królowa na wojnie." K.A.S. Quinn

Kilka słów o książce: 
W XXI wieku, w Nowym Jorku, w całkiem zwyczajny dzień Katie towarzyszą niecodzienne spotkania. Najpierw ukazuje jej się dziewczyna z długimi rudymi włosami, jakby z innej epoki, potem blady mężczyzna w czarnym cylindrze. Na koniec otrzymuje tajemniczą notatkę, która w zagadkowy sposób wysyła ją w przeszłość…
Zwykła dziewczyna – niezwykła przygoda w czasie.
Kate powraca do XIX-wiecznego Londynu, gdzie panuje królowa Wiktoria, a Anglia stoi na skraju wojny z Rosją. W tle tych wydarzeń szykuje się kluczowa bitwa, która może zmienić losy świata. Czy wezwanie Kate było właściwym posunięciem i przyczyni się do zwycięstwa?
Czas nie jest dobrym sprzymierzeńcem, umyka z każdą chwilą...

Magiczna podróż w czasie w stylu E. Nesbit, „The Times”
Zabawna, wciągająca przygoda z podróżą do przeszłości, „The Guardian”

Kroniki Tempusu II - Królowa na wojnie
K.A.S Quinn
Premiera: 20 marca 2015 r.


Aktualnie sprawy szkolne troszkę mnie pochłonęły, ale cały ten nawał pracy powoli zbliża się ku końcowi. Na dniach możecie wypatrywać lutowych ech, bo czekają tylko na dopracowanie, stosika, mam nadzieję, że uda mi się też wreszcie naskrobać jakąś recenzję. 

Do napisania! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochany Czytelniku!
Będzie mi niezmiernie miło, jeśli pozostawisz tutaj swój ślad. Ten blog jest miejscem, gdzie dzielę się z innymi moimi myślami, dlatego chętnie przeczytam Twoje spostrzeżenia. Bardzo cenię sobie każdy komentarz, ponieważ motywują mnie do dalszej pracy.
Pozdrawiam cieplutko!