piątek, 21 sierpnia 2015

Wszystko ma swój czas

Tworzyłam to miejsce dokładnie dwa lata i pięć miesięcy. Po niezwykłych 883 dniach rozdział pt. "Wyznania Bibliofilki" zostaje zamknięty.

Ale moja przygoda z książkami, pisaniem, blogosferą się nie kończy.

Zaczynam pisać nowy rozdział. Zapraszam Was na Jakie to szczęście. Będzie o książkach, życiu, Bogu. I o wszystkim, co przynosi szczęście i jest dobre.

Dopiero się zadomawiam, wszystko powoli się tworzy, niedługo pojawią się pierwsze teksty.

♥ ♥ ♥

Na koniec chciałabym z całego serduszka podziękować wszystkim, którzy tutaj wpadali, zostawiali po sobie ślad, którzy mnie inspirowali, którzy mi pomagali... Jesteście super! 

Pozostaje mi tylko życzyć Was wielu wspaniałych lektur i żeby było Wam najpiękniej!

(i jeszcze jedno dziękuję niech będzie wyrazem wszystkiego, co czuję!)



http://jakietoszczescie.blogspot.com/

Mam nadzieję, że tam się zobaczymy! 

9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam, że na stałe się żegnasz. Zaraz wpadam na drugiego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. No to... Do zobaczenia! Miło było tu wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę szkoda, ale cóż robić - też się przeniosę ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, ale podejrzewałam, że ten post może zapowiadać zmianę. Jednak bardzo się cieszę, że pozostajesz z nami w internecie i oczywiście zostaję fanką Jakie to szczęście! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedno się kończy, drugie się zaczyna ;)

    OdpowiedzUsuń

Kochany Czytelniku!
Będzie mi niezmiernie miło, jeśli pozostawisz tutaj swój ślad. Ten blog jest miejscem, gdzie dzielę się z innymi moimi myślami, dlatego chętnie przeczytam Twoje spostrzeżenia. Bardzo cenię sobie każdy komentarz, ponieważ motywują mnie do dalszej pracy.
Pozdrawiam cieplutko!