środa, 29 kwietnia 2015

kwietniowe zdobycze!


Tak właśnie przeczuwałam, że w kwietniu przybędzie do mnie więcej książek niż w poprzednim czasie. A coś mi się wydaje, że w maju będzie ich jeszcze więcej. Póki co zobaczcie, jakie cudowności przybyły do mnie w kwietniu! 


Zacznijmy od lewego stosiku. Na samej dole znajduje się przedpremierowy egzemplarz od wydawnictwa Dreams - Gdzie jest, Cukierku?. Książeczka już przeczytana, wspominam ją bardzo miło i odsyłam do recenzji. Wyżej znajdują się dwie książki otrzymane od wydawnictwa Literackiego. Są to: Sekretne życie pszczół(już zaczęłam i zapowiada się rewelacyjnie!) oraz Kocha, lubi, szanuje...(dużo słyszałam o twórczości Alice Munro i wypadałoby wreszcie poznać noblistkę 2013 roku). Następnie Służące, które mam do recenzji od wydawnictwa Media Rodzina. Kolejne trzy pozycje dostałam od portalu Juventum.pl. Pierwsza, czyli Upalne lato Gabrieli, została objęta patronatem medialnym przez Juventum.pl, jest to egzemplarz przedpremierowy. Will Grayson, Will Grayson - od początku było to jasne jak słońce, że ta książka znajdzie miejsce u mnie na półce - w końcu jednym z autorów tej powieści jest genialny John Green. Trzecia książka to Pęknięte odbicie - chciałabym zacząć czytać choćby teraz, bo zapowiada się naprawdę dobrze. Następna pozycja to Bóg, kasa i rock'n'roll. Mam ją z finty(nareszcie!). Na samej górze znajduje się Najgorszy człowiek na świecie, którego pożyczyłam od koleżanki. Jestem bardzo ciekawa książki. 
Przejdźmy teraz do książek z prawej strony. Za pierwsze cztery dolne książeczki zapłaciłam całe 4 złote, kupiłam je na kiermaszu taniej książki w bibliotece. Są to: Listy Nikodema(bo napisane zostały przez ulubionego autora mojego Taty), Czarodziejski świat Marigold(bo na okładce widnieje nazwisko Montgomery, a ja jeszcze nie znam tej historii), Ania z Avonlea i Rilla ze Złotego Brzegu(bo moje egzemplarze są już bardzo zaczytane i brakuje niektórych kartek). Kolejna czwórka to pozycje, które "adoptowałam" z biblioteczki mojej Mamy. O Dzienniczku dorastającej dziewczynki Mama mówiła mi już nieraz i chyba wypadałoby wreszcie ją przeczytać. A na dodatek jest to książka Qouista! Nie przyszedłem pana nawracać to zbiór wierszy najlepszego na świecie księdza Twardowskiego.
I znowu pojawia się w tym stosiku nazwisko Dobraczyński! Cień Ojca to ulubiona książka mojego Taty, więc koniecznie muszę ją poznać, a z kolej moja Mama zachwycona jest Przyszedłem rozłączyć. Książki z samej góry to już dzisiejsze prezenty urodzinowe. Północ i Południe, Opactwo Northanger oraz Rozważną i romantyczną dostałam od rodzeństwa, a Zagubiona przeszłość to prezent od przyjaciółki.

Ja już nie mam nic do dodania, ale może Wy pochwalicie się swoimi zdobyczami z kwietnia? 

Trzymajcie się cieplutko, do napisania!

12 komentarzy:

  1. Tyle pięknych książek, jak widzę wszyscy korzystali z promocji w biedronce ;) Zazdroszczę „Służący”, poluje na nie od dłuższego czasu:) Pozdrawiam i będę zaglądać, a jeśli jesteś ciekawa moich książkowych zdobyczy z kwietnia, to sama dodam jutro post, więc zapraszam na someculturewithme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam 5 ksiązek, w tym 3 qw kwietniu...

    Cztery z nich widoczne są na zdjęciu na moim fp: https://www.facebook.com/pages/Recenzje-Natalii-nie-tylko-ksi%C4%85%C5%BCkowe/430860863729672?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem na odwyku od 1 kwietnia, nic nie kupuję, sporadycznie wypożyczam, ale wciąż coś przybywa ;___; Piękne książeczki, mam nadzieję, że będzie Ci się je miło czytało!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam Bóg, kasa i rock'n'roll. - super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały stosik! Żałuję, że z niego jeszcze nic nie czytałam ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny stos :) Będziesz miała co czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również mam "Północ i południe" w tym samym wydaniu :0 Ciekawi mnie szczególnie "Sekretne życie pszczół" :) Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie muszę Cię odwiedzić i uszczuplić Twoją biblioteczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Do mnie w kwietniu zawitały cztery książki:) "Eleonora&Park", "Mroczne umysły", "Małe kobietki" (jak to możliwe, że przez dwa lata nie znalazłam ich w żadnej bibliotece?) oraz "Love, Rosie". Część z nich już przeczytałam, część jeszcze nie, ale niesamowicie cieszę się, że je mam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tylko pozazdrościć, piękny stosik. "Służące", "Pęknięte odbicie", książki z serii Angielski Ogród, "Sekretne życie pszczół"... podkradłabym :)) Miłej lektury!
    zaczarrowana

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdobycze. "Służące " bardzo intrygujący tytuł.
    Prowadzę spokrewnionego bloga.
    Zapraszam serdecznie http://mojapasjairadosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Kochany Czytelniku!
Będzie mi niezmiernie miło, jeśli pozostawisz tutaj swój ślad. Ten blog jest miejscem, gdzie dzielę się z innymi moimi myślami, dlatego chętnie przeczytam Twoje spostrzeżenia. Bardzo cenię sobie każdy komentarz, ponieważ motywują mnie do dalszej pracy.
Pozdrawiam cieplutko!