sobota, 28 marca 2015

marcowy stosik!




Na samej górze znajduję się Lawenda w chodakach Ewy Nowak - seria miętowa powoli się kompletuje! Tę i następną pięć książek kupiłam sobie z pieniędzy, jakie otrzymałam ze stypendium. Są to: Bez mojej zgody, Czerwona Królowa, Wybacz mi, Leonardzie oraz książki z cyklu Małgorzaty Gutowskiej-Adamczyk Podróż do miasta świateł - Róża z Wolskich i Rose de Vallenord. Kolejne pozycje to już egzemplarze recenzenckie. Pierwsze dwa otrzymałam do recenzji dla portalu juventum.pl - Papierowe samoloty i Milczącą siostrę. Następnie jest przedpremierowy egzemplarz Girl Online(recenzję możecie przeczytać tutaj), który otrzymałam od agencji AIM Media. Freak City(recenzja) i Wszechświaty dostałam od wydawnictwa Dreams. W zeszłym miesiącu rozpoczęłam współpracę z wydawnictwem Prószyński i S-ka, na czytniku mam ebooki książek V.C.Andrews - Mroczny anioł, Upadłe serca i Bramy raju - kontynuacji Rodziny Casteel(recenzja) oraz Siostrę mojej siostry Izabelli Frączyk.

Uśmiechajcie się dużo! 

14 komentarzy:

  1. Wybacz mi, Leonardzie <3 Bardzo chciałabym przeczytać.
    Czekam na recenzję Wszechświatów, bo podobno w sumie średnia książka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne książki, życzę duużo dobrego czytania! :) Z całego serduszka mogę polecić Ci "Wybacz mi, Leonardzie". Wspaniała książka.

    Tobie również dużo uśmiechu życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Lawenda w chodakach" - bardzo lubię! :) Chętnie przeczytałabym "Wybacz mi Leonardzie", a także "Girl Online" :) Przyjemnej lektury!

    http://k-siazkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. "Wybacz mi, Leonardzie" <3 Cudo! Wszechświaty były całkiem całkiem, zazdroszczę Ci pani Gutowskiej-Adamczyk, bo bardzo chciałabym przeczytać jakąś jej książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O nie, co ja widzę, "Czerwoną królową", książkę, która już mi się śni po nocach - tak bardzo chcę ją przeczytać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym w końcu przeczytać "Wszechświaty"...

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, bo kolorowy stosik, czytałam z niego dwie książki, a byłabym ciekawa "Wybacz mi, Leonardzie".
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę Ci trzech pierwszych książek, "Papierowych samolotów" i współpracy z Prószyńskim! ;)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny stosik, tylko pozazdrościć ^^ "Lawendę w chodakach" gorąco polecam, świetna wakacyjna opowieść. Bardzo podoba mi się nowe wydanie serii miętowej, na swojej półce mam jednak tylko trzy części - w dodatku jedne z ostatnich :P "Bez mojej zgody" oglądałam tylko film, a na książkę już jakoś nie mam ochoty. Na "Wybacz mi, Leonardzie" czają się już od jakiegoś czasu. "Freak city" czytałam i, nie powiem, nawet przypadło mi do gustu, choć mogło być lepiej :)) A za serię pani Andrews czas najwyższy się zabrać ^^
    Miłej lektury!
    zaczarrowana

    OdpowiedzUsuń
  10. W najbliższym czasie planuję przeczytać "Wybacz mi, Leonardzie", "Girl online" i następną część "Wszechświatów", bo pierwszą już czytałam ("Pamięć" czeka już nawet na mojej półce).
    Mogłabyś powiedzieć coś więcej o tym czytniku? Czy polecasz, itp. Bo zastanawiam się nad kupieniem czytnika, ale ciągle nie jestem pewna, bo to jednak nie to samo co papierowa książka. Może jakąś notkę napiszesz o tym? Z chęcią bym przeczytała:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję współpracy!
    Z Twojego stosiku czytałam tylko "Wszechświaty" oraz "Bez mojej zgody" i obie te książki bardzo Ci polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny stos :) Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ,,Milczącą siostrę" chcę koniecznie przeczytać!

    OdpowiedzUsuń

Kochany Czytelniku!
Będzie mi niezmiernie miło, jeśli pozostawisz tutaj swój ślad. Ten blog jest miejscem, gdzie dzielę się z innymi moimi myślami, dlatego chętnie przeczytam Twoje spostrzeżenia. Bardzo cenię sobie każdy komentarz, ponieważ motywują mnie do dalszej pracy.
Pozdrawiam cieplutko!