środa, 1 stycznia 2014

PODSUMOWANIE GRUDNIA I CAŁEGO ROKU




I skończył się rok 2013. Rok cudów i zmian. Był piękny i wspaniały. Oczywiście, nieidealny i właśnie dlatego był taki niesamowity. W 2013 roku założyłam tego bloga i była to jedna z z moich najlepszych decyzji. Poznałam też wielu cudownych i wspaniałych ludzi(m.in. blogerów - Karolkę, Topolka, Tris, AbiKrystiana). Zaprzyjaźniłam się, pogodziłam z kimś i wybaczyłam. Ale na razie chciałabym podsumować grudzień - piękne zakończenie roku. Zaczął się źle, a później było już tylko lepiej. Szczególnie pewien weekend, który niesamowicie odmienił mnie i moje życie.




PRZECZYTANE KSIĄŻKI:

Gwiazd naszych wina - John Green
Z innej bajki - Jodi Picoult, Samantha van Leer
Szukając Noel - Evans Richard Paul
Pulpecja - Małgorzata Musierowicz
Dziecko piątku - Małgorzata Musierowicz
Nutria i Nerwus - Małgorzata Musierowicz
Gra w kłamstwa - Sara Shepard
Felix, Net i Nika oraz Gang Niewidzialnych Ludzi - Rafał Kosik
Papierowe miasta - John Green
ILOŚĆ PRZECZYTANYCH STRON:  2488, czyli ok. 80 stron dziennie
LICZBA WPISÓW NA BLOGU: 9
LICZBA RECENZJI: 2
LICZNIK ODWIEDZIN OD POCZĄTKU BLOGA: + 3776 = 32259
LICZBA KOMENTARZY OD POCZĄTKU BLOGA: + 172 =  781
LICZBA OBSERWATORÓW: + 12 = 103
LICZBA FANÓW NA FANPAGE : + 19 = 126
KSIĄŻKA, KTÓRA NAJBARDZIEJ MI SIĘ SPODOBAŁA:  Gwiazd naszych wina
NAWIĄZANE WSPÓŁPRACE: Wydawnictwo MG, Wydawnictwo Esprit 

Jeśli chodzi o przeczytane książki to w ciągu pierwszych dwudziestu dni grudnia przeczytałam dwie książki. Resztę w ciągu następnych jedenastu. Grudzień był naprawdę wspaniały, podobnie jak jego zakończenie. Wczoraj byłam na najlepszym sylwestrze ever z wspaniałymi osobami.
Powróćmy teraz do roku 2013. Nie wiem, ile książek przeczytałam. Naprawdę. Myślę, że coś ok. 80/90. Geniusz Julka zaczęła to liczyć dopiero w wakacje. Jak już wspominałam wcześniej, założenie bloga było, po prostu, genialnym pomysłem. Aż sama jestem z siebie dumna. Statystyki napisałam wyżej, więc powtarzać nie będę. Oprócz 5 współprac zostałam redaktorem na portalu http://juventum.pl/ w dziele literatura. Ale najpiękniejszym, co mnie mogło spotkać, to ludzie, których poznałam. Karolcia jest moim najukochańszym aniołkiem, który zszedł z nieba i przebrał się za człowieka. W 2013 roku spotkałam wiele aniołów - Topolka, Tosię, Natalę, Asię, Czarka, Szarlotkę, Wandę, Anecię, Zosię, Agnieszkę, Pati, Monikę, Karolkę. Poza tym był to rok wielu zmian. Naprawdę wielu. Zmieniłam się. I mam nadzieję, że bardziej na lepsze niż na gorsze.

A postanowienia noworoczne?
Szczerze mówiąc, dla mnie coś takiego nie istnieje. Jeśli chcę coś zmienić, to zazwyczaj robię to od razu. Nie czekam na jutro, poniedziałek, nowy miesiąc czy rok, ani nie szukam biletu na koniec świata.

Z tego miejsca, chciałam złożyć Wam troszkę spóźnione życzenia.
W Nowym Roku życzę Wam bardzo bardzo bardzo dużo szczęścia, miłości, radości, uśmiechu i zdrowia. Spełnienia w s z y s t k i c h marzeń, szczególnie tych najskrytszych marzeń, tych o których nikomu nie powiecie, a także tych, o których może sami jeszcze nie wiecie. Życzę Wam jak najmniej smutnych chwil. I abyście się nie zmieniali, bo właśnie tacy, jacy jesteście, jesteście najwspanialsi i najcudowniejsi na świecie! Życzę Wam, abyście, budząc się rano, dawali światu szansę, żeby ten dzień był najpiękniejszym dniem Waszego życia. Wspaniałych przyjaciół, przed którymi możecie otwierać swoje wnętrze, z którymi możecie dzielić tajemnice, którym możecie powierzyć to, co ukryte w Waszym sercu. Aby uśmiech nie schodził z Waszych pięknych twarzy, ponieważ jest on najlepszym lekarstwem na wszystko. Dużo książek, bardzo dużo książek. I czasu na ich czytanie. Aby Wasze serduszka były takie kochane i dobre - najpiękniejsze, jakie można mieć.
WSZYSTKIEGO DOBREGO!


10 komentarzy:

  1. Ojejciu! Jak milo wyczytac tam swoj blog/swoj nick i byc po prostu z tego zadowolonym :3 Rok 2013 byl rokiem Emmist zdecydowanie, ale uwazam, ze 2014 rowniez nim bedzie :3 Pozdrawiam cieplutko i nie wiem co jeszcze dodac, moze to, ze jestem z Ciebie dumna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To niezłą miałaś fazę na czytanie pod koniec grudnia ;) Ja nie robię postanowień noworocznych - i tak nic z tego nie wychodzi, a ja się tylko tym denerwuję... Również życzę Ci Szczęśliwego Nowego Roku - szczęścia, zdrowia, weny na czytanie motywacji i sukcesów
    Pozdrawiam :)
    izkalysa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe książki oraz niezłe wyniki ;)
    Moje podsumowanie już na blogu, więc zapraszam : http://cos-o-ksiazkach.blogspot.com/
    Polecasz "Grę w kłamstwa " ? Słyszałam różne opinie i proszę o Twoją ;)
    Pozdrawiam, Kaśka ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja aniołem? Przecież to Ty jesteś najwspanialszym aniołkiem, którego poznałam w tym roku, który nauczył mnie czerpać radość z każdej chwili i to dzięki Tobie zrozumiałam, że z każdej porażki mogę wynieść lekcję. No i przypomniałaś mi co znaczy siła i magia przyjaźni, nawet jeśli nie możemy się spotkać i porozmawiać. Dziękuję Juleczku, bo bez Ciebie miniony rok nie byłby taki piękny <3
    Kocham Cię, kochana i pamiętaj, że z każdą sprawą możesz pisać do mnie, a ja Ci pomogę w miarę swoich własnych możliwości.
    Oby ten rok *jak już napisał Topolek* był rokiem Emmist :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Pozytywna *bo nareszcie nauczyła się, co to radość* Fioletoowa

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie ten rok nie zaczął się zbyt dobrze (hehe zachorować w Sylwestra to tylko u mnie xD), ale w związku z tym chyba gorzej być nie może, dlatego mam nadzieję, że będzie tylko lepiej ;) Zdecydowanie założenie tego bloga to jedna z najlepszych decyzji jakie podjęłaś, bo dzięki temu możesz się dzielić z ludźmi pozytywną energią, którą emanuje każdy z twoich postów :) Pozdrawiam i życzę bardzo szczęśliwego 2014 roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo to nieźle się pod koniec miesiąca rozpędziłaś :) Gratuluję wyników i życzę wszystkiego dobrego w nowym roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie komentuje każdej notki, ale wiesz, że każdą czytam B) Postanowiłem, że teraz zrobię wyjątek.
    Przede wszystkich chcę powiedzieć, że pomysł na założenie bloga był świetny, a Ty jako autorka sprawdzasz się genialnie! Kocham styl, którego używasz do opisywania uczuć wobec książki i kocham to, że zawsze dajesz z niej cytaty. Nie bez powodu Twój blog cieszy się popularnością i życzę, by tej popularności nigdy nie brakowało.
    Dziękuję za to, że publicznie przyznajesz się do naszej przyjaźni :'D Nie wiem, czy kiedy miałbym siebie za przyjaciela pisałbym o tym otwarcie, w końcu to ja :// Pamiętaj, największym aniołem na calutkim świecie jesteś Ty i Twój nietuzinkowy charakter
    Nie składaliśmy sobie osobiście życzeń, więc napiszę, że życzę Ci, aby ten rok był jeszcze lepszy od poprzedniego, żeby wszystkie marzenia się spełniły, a wszelkie smutki zostały rozwiane. Żebyś zawsze odnalazła w sobie światełko, by chroniło Cię w ciemności. Po prostu szczęścia, bo to ono jest najważniejsze!
    Pozdrawiam cieplutko,
    Twój przyjaciel

    OdpowiedzUsuń
  8. wiesz, jak bardzo cię kochuszkam? <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję sukcesów, które osiągnęłaś w ubiegłym roku i życzę Ci, aby rok 2014 był jeszcze lepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyle czasu mnie tu nie było... :c ale już nadrabiam zaległości, no natentychmiast :D złożyłabym życzenia, ale już trochę za późno... Niemniej oby ten rok był lepszy niż wszystkie poprzednie razem wzięte :3 Tego samego oczywiście życzę wszyściutkim molom książkowym, które kiedykolwiek to przeczytają <3

    Od siebie dodam, że zaczęłam zapisywać książki, które czytam w 2014 - jak na razie są dwie, ale staram się nadrabiać... Na bloga oczywiście będę wciąż wchodzić i w miarę możliwości - komentować. Dlaczego? Bo ten blog jest tego zwyczajnie warty. Piszesz super notki, z których aż tchnie optymizmem - i to się udziela! Niekiedy mam wrażenie, że naprawdę widzę świat bardziej kolorowo gdy przypomnę sobie Twoją radość, z którą podchodzisz do wszystkiego, co robisz :)

    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń

Kochany Czytelniku!
Będzie mi niezmiernie miło, jeśli pozostawisz tutaj swój ślad. Ten blog jest miejscem, gdzie dzielę się z innymi moimi myślami, dlatego chętnie przeczytam Twoje spostrzeżenia. Bardzo cenię sobie każdy komentarz, ponieważ motywują mnie do dalszej pracy.
Pozdrawiam cieplutko!